Monday, February 14, 2011

valentine's day

haha teringat masa dulu2 time sekolah..=) asal ja valentine's day, mesti ada yg jual2 coklat & bunga. masa tu lah sibuk semua orang diam2 bagi bunga sama crush dorang. jadi kunun dulu aku selalu tunggu tu kalau2 ada yg bagi bunga ka coklat ka. tapi hampa. haha! sampai lah form 4, ada kawan baik aku bagi. lelaki. itupun aku yg minta. wahahaha.

what's so special about valentine's day? hari2 biasa pun boleh celebrate maa...nda perlu mau ada reason kenapa mau kasi gift sama partner kita. tiada reason kenapa tiba2 mau pergi candle light dinner ka buat benda2 romantic ka.

tapi aku mana pandai benda semua tu. yg mau pergi candle light dinner, kena kasi surprise bunga ka gift ka. sebab nda biasa. dan mungkin sebab nda pernah kena buat begitu. seingat aku lah, aku lansunggg nda pernah celebrate valentine. selalu time tu aku tiada boyfriend and tiada yg mengajak. andu bah.haha! anniversary pun nda pernah rasa oo. =( ya..nda pernah celebrate anniversary..sebab relationship aku nda pernah yg sampai setahun. pernah lah dua tahun, tapi itu on and off. tiada pun tarikh declare. sungguh menyedihkan. aku bukan jenis suka tukar boyfriend. tapi selalu dapat boyfriend nda guna, mau buat cemana juga kan.

banyak cara mau appreciate partner kita..not just by giving them flowers, gifts, attention and love for one special day. it's the endless love that counts. =)

No comments: