Sunday, January 16, 2011

room makeover!

hehe! hampir siap. aku kasi keluar sofa, study table & bed-side tables. now cuma ada dressing table, bed, & almari jer. astaga. kosong bilik! tinggal tukar lampu, tukar lantai, beli sofa baru, pasang langsir baru, and aku mau tukar kipas! pakai yg guna remote! haha! since kipas aku tu tiada fungsi, I mean selalu pasang pun paling slow punya, sejukkk ba sini. so what's the point of installing air-cond in my room? bukan pakai pun.

kalau boleh mau buat sekaligus terus siap semua, but my dad bising2. "buat sikit-sikit lah bah!" aku pun berfikir, ya kan. kenapa mau kelam kabut bikin sekaligus. then sendiri jawab balik, kenapa mau tangguh2. aku nda suka tangguh, nanti aku pandai nda mau buat terus tu. so sementara masih mau, bagus bikin kasi habis terus! after years of planning..baru lah terbuat last month. hmm..hmm..

No comments: