Monday, June 21, 2010

kahwin?


well, kalau sekali dua ja orang tanya "ko bila lagi?", masih boleh senyum2 kambing lagi jawab "haha! erm..lama lagi". itu kalau sekali dua. kalau sampai berkali-kali, pandai stress pula! lepas tu kawan kiri kanan semua sudah kahwin, ada yg nda lama lagi kahwin. yeah I know that I'm getting older, tapi..janganlah ba tanya soalan yg sama sampai berkali-kali. bikin stress. haha

and I know, nda bagus kahwin lambat2 takut bila sudah tua, anak masih kecil. well, ada bah yg kahwin awal, but still belum ada rezeki. ada yg sampai 5 tahun lepas kahwin baru ada anak. see what I mean? kahwin ni besar ba tanggungjawab dia. orang suka2 hati ja paksa suruh kahwin cepat. kalau belum ready, better don't! yeah I'm not ready. but it doesn't mean that I'm not serious with my bf. I love him, really.

sekarang kan baru aku paham perasaan aunt aku yg dulu berabis kena tanya bila mau kahwin semua tu. tapi itu sebab umur dia sudah mau masuk 30. aku masih muda lah. belum pun sampai 25. haha MUDA. =P but please..stop asking me that Q..I don't know what else to answer. kalau dulu boleh lagi jawab "belum ada calon..". sekarang sudah ada calon mau jawab apa pula? bagus jawab "No comment!" ja lah.

4 comments:

Unknown said...

Haha jawab ja mcm semalam aku cakap "Sudah kawin, bini di rumah sarat mengandung" hahahaha!!

Lucky E11even said...

haha ya la! itu apply untuk ko seja. ndakkan aku mau cakap "sudah kawen, laki d ruma sarat mengandung!" ahahahaha

Unknown said...

ko cakap la "laki aku di rumah bini tua"... terus confirm teda lagi drg tanya

Lucky E11even said...

hahaha!! palis2!